Коледна картичка – душата на подаръка!

Един от най-прекрасните семейни празници за мен е Коледа! Повечето хора свързват Коледа с  тичане по магазините, избиране на подаръци, блъсканица и безсмислена еуфория, коледни намаления и т.н.

Е за мен е точно обратното! Обожавам да избирам подаръци за близките ми, за мен и за приятелите ми. Обичам да си намислям подаръци за всеки от тях и да препускам от магазин до магазин докато намеря точно това, което търся. А още повече от това обичам да ги опаковам! Много съм добра в това 🙂

Но ако към подаръка няма специално послание, чрез което да кажеш на този човек колко ти е скъп, подаръка си остава само един предмет. За това Картичката за мене нещо не по-малко важно от самия подарък, даже е по-важното! На всеки мой близък и приятел, на който не успея да купя подарък, изпращам Коледна картичка, специално изработена собственоръчно от мен и от цялото ми сърце!

Изображение

Послания и пожелания

Важно е посланието към човека да е искрено и оригинално! Когато измислям на някой послание и пожелания, първо се замислям какво би искал най-много този човек, какво е ценно за него и му го пожелавам от все сърце. Замислям се какво ми е дал този човек, с какво е обогатил живота ми и му благодаря за това. Пожеланията, които пиша за приятелите и близките ми са винаги нещо много лично.  И също се старая цялата изработка на картичката да показва с какво старание, ентусиазъм, желание и любов съм я измислила и създала.  Дори, когато изработката на картичка не е за конкретен човек, мой близък, влагам всичко от себе си, защото вярвам, че  човекът, при който ще попадне картичката я заслужава напълно.

Картичката е един жест, който остава винаги в спомените и сърцето ни. Тя е визитката на нашите чувства или пожелания към някой! За това не я пренебрегвайте, а винаги я поставяйте на първо място! Дори да стои като аксесоар към опаковката на подаръка ви, картичката всъщност е душата му!

Вашият коментар

