Декоративна възглавничка

Декоративната възглавничка на канапето в хола винаги дава свеж полъх и завършеност на интериора у дома. Декоративна възглавничка можем да си направим и сами стига да имаме подходящо парче плат и дантела, нещо за декорация, апликация или малък гоблен.

DSCI0160 DSCI0161 DSCI0162

 

 

 

 

Имам доста гоблени завещани от баба ми. Определено не смятам да си накича стената в хола със всичките гоблени, които имам. Определено този, който е ушит специално за мен е закачен с рамка, но ако добавя и всички останали ще се превърне в домашен кич.

А прилагайки гоблена по този артистичен и лесен начин му давам живот и го изкарвам навън от някой шкаф, където мога да му се радвам аз и моите гости 🙂

Определено не съм Плюшкин и следвам мотото „Носи каквото имаш сега, не го пази за деветото поколение след теб!“ Това може би е следствие на това, че имахме цяла стая натъпкана от баба ми и дядо ми до пръсване с какви ли не вещи за идните поколения. Повечето неща са много красиви и практични, някои от тях ние, идните поколения, ползваме, но доста от тях се изхвърлиха, защото са остарели материално и морално. А и смятам, че най-добре е идното поколение да си обзаведе дома както сметне за добре по свой собствен вкус, а не според купищата завещани предмети.

Така една стара вещ със значение и емоционална стойност за мен се възроди и даде свежест на иначе доста скучният ми кафяв меланж диван. Тази възглавничка с гоблен, подарък от баба ми, винаги ще бъде пред очите ми, за да ме радва и винаги под ръка, защото от време на време всеки има нужда от една малка възглавничка да си подложи докато гледа хубав филм или чете книга.

Обичам да ползвам всички вещи, които имам, а не да ги складирам някъде с години. Ако имате подобни вещи, които са скъпи са вас и не искате да изхвърлите, но пък стоят на склад повече от 5 години помислете как можете да ги оползотворите!

Вашият коментар

